Wydanie: PRESS 01/2012
Pożytki ze statuetki
Nagrody na międzynarodowych konkursach wzmacniają pozycję firm PR w Polsce.
W gabinecie prezesa agencji Partner of Promotion Pawła Trochimiuka nie da się nie zauważyć statuetek, medali i dyplomów zajmujących liczne półki i ściany nad nimi. Gdyby nawet gość starał się nie zwracać uwagi na te trofea, prezes zadba o to, by się nimi jednak zainteresował – np. mimochodem zwracając uwagę na oryginalny kształt statuetki. Prezes Trochimiuk z dumą pokazuje najnowsze nagrody, by przy okazji opowiedzieć o wcześniejszych. Efekt jest taki, że wychodząc ze spotkania, gość może nie wiedzieć, czym różni się Magellan od IPRA, ale ma zapamiętać: „Muszą być świetni, skoro mają tyle międzynarodowych nagród”.
Z kolei prezes On Board PR Norbert Ofmański pytany, gdzie można zobaczyć nagrody, które otrzymała jego agencja, odpowiada ze śmiechem, że trzyma je w sejfie, żeby nie zginęły – tak są cenne. W rzeczywistości znajdują się w specjalnej gablocie, by każdy zaraz po przekroczeniu progu firmy zwrócił na nie uwagę.
Szefowie agencji PR dbają też o to, aby nagrody były widoczne na internetowej stronie firmy – prawie każda na swojej witrynie informuje, w których konkursach polskich i międzynarodowych które trofeum zdobyła. Te informacje podawane są ponadto w prezentacjach dla klientów, mediów i w dokumentach przetargowych.
Więcej w styczniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter